Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cel szkolenia: celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.
Grupa docelowa
Sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci
Program
1. Wprowadzenie
- sekretariat - zasady jego funkcjonowania
- lokal biurowy
- warunki materialne pracy biurowej
- urządzenia techniczne łączności, komputery
- dokumentacja biurowa i jej obieg
- relacje z szefem
2. Nowoczesna sekretarka
Wizerunek sekretarki - asystentki:
- charakterystyka pracy sekretariatu
- miejsce pracy sekretarki
- sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności
3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe
Urządzenia biurowe:
- klasyfikacja środków technicznych
- środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze)
- urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki)
- urządzenia liczące
- komputery
- urządzenia ewidencyjne i inne przybory
4.Przybory i materiały biurowe
- charakterystyka przyborów i materiałów biurowych
- formy papieru (w mm)
5. Organizacja obiegu pism
- dokumentacja biurowa i jej rodzaje
- znaczenie i zasady właściwego obiegu pism
- systemy kancelaryjny
6.Korespondencja w firmie
- co to jest korespondencja ? Rodzaje
- korespondencja występująca w firmie
- prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji
kalendarze, organizatory - czas pracy
7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie
- czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism
- czynności wykonywane przy wysyłaniu pism
- przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism
- elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo)
- adresowanie kopert
- protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania
9.Zarządzanie czasem
- terminarze (kalendarze)
- organizowanie zebrań
- przyjmowanie interesantów, delegacji
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
Certyfikaty
tak, zaświadczenie imienne
Prowadzący
Pani IWONA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne.
W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Informacje organizacyjne
Szkolenie trwa – 16 godzin dydaktycznych
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
Uwaga promocja:
zgłoś 2 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis
Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.
M | +48 600 433 371 / tel./ + 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Terminarz szkolenia
- 2025-01-16 do 2025-01-17 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
- 2025-01-24 do 2025-01-25 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
- 2025-01-27 do 2025-01-28 - Internet, Internet | Ulica online
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 1290 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis) - możliwość szkolenia jako webinar
- 1980 zł - Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
- 1280 zł - Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1290 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia gratis) - SZKOLENIE ON-LINE
- 1980 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży - (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
- 1990 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4800 zł - Akademia handlowca (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4550 zł - Zarządzanie czasem - czyli planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1980 zł - ABC przedsiębiorczości - zakładanie i prowadzenie własnej firmy
- 1680 zł - Obsługa sekretariatu i biura
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej
- 1280 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy - szkolenie ON-LINE
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1980 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska